úterý 10. ledna 2017

Kurz tvůrčího psaní - recenze

Vítejte u neobvyklé recenze, která není na knihu, ale na kurz tvůrčího psaní pro blogery od autora Richarda Skolka, který napsal knihu Moudré z nebe. Odkaz na mojí recenzi na knihu zde. Díky Richardovi jsem měla možnost účastnit se kurzu a zrecenzovat jej. Předem upozorňuji, že jiný kurz jsem nepodstoupila a tudíž se zde nedočtete srovnání s jiným kurzem. Přesto se vám budu snažit říct co nejvíc.

O lektorovi: Jak už jsem zmiňovala jmenuje se Richard Skolek, pracuje jako překladatel, spisovatel a lektor. Píše do novin a časopisů, spolupracuje s rozhlasem, vede kurzy tvůrčího psaní a kurzy o vydávání knih. Odkaz na jeho stránky tady.  Hned po prvním emailu jsem věděla, že s lektorem spolupracovat bude jedna báseň. Je to milý a klidný člověk, se kterým si porozumíte. Autor je všestranný, řekne vám v čem vynikáte a naopak co byste měli zlepšit a dá vám spoustu rad, kterých se držím a opravdu fungují.

O kurzu: Cena kurzu je 700Kč, jedná se o online kurz, to znamená, že nějaký svůj text v mém případě recenzi, pošlete lektorovi na email a do jednoho dne vám přijde zpětná  vazba, ve které vám lektor opraví text a přidá k němu komentáře. Např. napíšete větu: ,, Koupila babička mléko v obchodě." a lektor vám k tomu napíše komentář př. ,,Lepší by bylo : Babička koupila mléko v obchodě - dává to větší smysl a čtenář tak lépe pochopí." Na konci každého emailu lektor uvádí, že změn, které vykonal v textu se nemusíte striktně držet. Poté mu  váš opravený text pošlete znovu a lektor postupuje stejně jako poprvé. Připíše komentáře nějaké slovo nahradí atd. V dalším kole kurzu vám lektor odhalí teorii Českého jazyka a zadá vám krátký domácí úkol. Samozřejmě na nic nespěchá, tudíž si můžete dát záležet. Pokud máte nějaké dotazy průběžně kurzu nebojte se lektorovi napsat, určitě se na váš dotaz bude snažit odpovědět. Na konci kurzu vám přijde dotazník, ve kterém můžete zhodnotit kurz a lektora. Na výběr máte ze spoustu možností kurzu: Dálkový kurz tvůrčího psaní - blog,  Dálkový kurz tvůrčího psaní - povídka a spoustu dalších. Odkaz na kurz tady. Já už mám nyní naplánováno, že zhruba po půl roce kurz podstoupím znovu a dozvím se, jestli jsem se zlepšila či ne.

Byla jsem skeptická, protože něčemu online nevěřím, ale po dalším článku, ve kterém jsem se snažila používat rad lektora, jsem dostala odezvu od vás, že se vám článek neskutečně líbil a že je poznat mé zlepšení.

Ještě jednou děkuji za možnost kurz si vyzkoušet a myslím, že nikomu neuškodí si zkusit nějaký kurz psaní.

Abychom se drželi recenzního článku...
Hodnocení: 100%