úterý 29. srpna 2017

Přečteno - červenec 2017




Ahojky! :)
Po delší pauze se znovu ozývám. Nebojte na blog jsem nezapomněla, ale jen jsem kvůli práci měla málo času na čtení a blog, tudíž jsem více mého volného času věnovala čtení než psaní článků. Snad mi to prominete. Dneska přicházím s hodně opožděným článkem. Už by mělo vyjít přečteno za srpen, ale dnes je to přečteno za červenec a také brzy očekávejte bookhaul za červenec. Vrátím se zpátky k 7 knihám, které jsem přečetla. Plus jsem ještě přečetla malinkou novelku.


První knížka, která není na fotce. Nějak jsem na ni zapomněla. :D Je to Dcera! Za mě je to nejlepší kniha z celé série! Knížku jsem celkově přečetla asi třikrát, ano, tak moc se mi líbila. Eadlyn je postava podle mého gusta. Rozmazlená rozmrzelá a nepříjemná. Přesně jako já! :D Proto mi tak padla do noty a úplně jsem ji chápala. Rovnou tedy pokračuji Korunou, která se mi nelíbila tolik jako Dcera, protože ten konec! Chtěla jsem, aby Eadlyn skončila s někým jiným! Vůbec jsem jí nevěřila, že ho miluje. Prostě mi přišlo, že to autorka chtěla udělat zajímavější, tak vzala náhodného týpka. Prostě Ne!
Dcera: 100%
Koruna: 99%

Díky Mega knihám jsem měla možnost si přečíst thriller s názvem Poslední. Sama sebe musím pochválit za recenzi. Jsem z ní nadšená. Knížka by se mohla líbit fanouškům Hunger Games, Urban Games. Odkaz na recenzi tady. :)
Poslední: 50-60%

Pak se zase dostala řada na anglickou knihu, kterou jsem zhltala jako malinu. Je to mnou na instagramu stokrát opěvovaná kniha...................................Alice in Zombieland!!! Je to první díl série White Rabbit Chronicles. A je to nádhera! Neočekávejte retelling na Alenku v říši divů, neočekávejte něco podobného The Walking Dead. Prostě nic neočekávejte a přečtěte si ji, tak budete mít ten nejlepší požitek. Stylem psaní a dějem bych to přirovnala k filmu Vampýrská akademie, k seriálu Buffy přemožitelka upírů a Twilight. Zamilovala jsem si každou postavu a beru je jako svoji rodinu. Hlavní hrdinka Ali je taková nemastná neslaná, ale ve dvojce to napravila. Autorka si s nikým nebere servítky a rovnou nezkušené postavy hází do krutých situací. Ali není nijaká dokonalá a to je na ní nejlepší. Je trochu blázen, ale je to Ali. Cole je tajemný a sexy. Typický bad boy! :*
Určitě styl psaní nebude sědět všem je trochu slangový, takže pokud se v americkém slangu nepohybujete bude to pro vás těžší, ale všechno se dá.


Já při čtení měla pocit, že koukám na seriál. Stránky rychle ubíhaly, tak jsem knížku přečetla dvakrát. Autorka pracuje s nenáročným dějem, ale ta tajemství okolo, všechna se nedozvíte na konci jedné knihy, ale třeba až na konci celé série. To vás udrží v napětí a určitě budete pokračovat druhou, třetí a čtvrtou knihou.
Protože mě první díl tak uchvátil přečetla jsem si pětistránkovou pidi novelku. Je to vlastně první setkání Ali s Cole právě z jeho perspektivy. Je to též dokonalé! Určitě si to také přečtěte!



Dalším mým velkým byla kniha Možná jednou. Bylo to mé první setkání s Coleen Hoover a moc se mi líbilo. Další její knihy mě anotací nijak nenadchly, ale třeba jednou si nějakou další knihu od ní přečtu. Kterou byste mi doporučily?
O Možná jednou jsem nevěděla vůbec nic a docela jsem byla překvapená, že jedna z hlavních postav je neslyšící.
Možná jednou: 100%


Poté jsem se vrhla na knihy autorky Sarah J. Maas. Dala jsem si rereading ACOTARU, protože jsem se rozhodla celou sérii přečíst v AJ. Když jsem knihu přečetla poprvé dala jsem jí 100%, protože se mi strašně líbila, nový svět atd. Podruhé už jsem nebyla tolik unešená, znala jsem ten svět i postavy. Tudíž mi 3/4 knihy přišly zbytečné a nudné. Miluju Luciena! Jeho humor a jak žertuje s Feyre.
ACOTAR: 70-85%

Poslední knihou měsíce se stalo Krvavé ostří! Ani Dorian, ani Chaol, ani Rowan se k Cealeně nehodí víc než Sam Cortland. Věděla jsem, že umře, ale takhle jsem si to nemyslela! Chudáček malý. Brečela jsem jak malé dítě, protože tohle si nezasloužil! Knížka mě emociálně vyždímala. Některé povídky byly slabší, ale ta závěrečná! Já osobně bych doporučila knihu přečíst 2krát, jednou před přečtením Skleněného trůnu a před přečtením Královny stínů. Poté z toho budete mít ten nejlepší požitek. :)
Krvavé ostří: 60%


Kolik knih jste za červenec přečetli vy? Přečtete víc knih o prázdninách nebo ve školním roce? :)
Mějte se hezky.
Vaše Carol. :)






















4 komentáře:

  1. Nádherné fotky! :) V hodnocení Poslední se procentuálně zhruba shodneme, tak jdu mrknout na Tvoji recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Nojo prostě jsem toho od Poslední očekávala více. ;)

      Vymazat
  2. Tys tomu nevěřila? A já naopak už od Dcery a byla jsem naprosto spokojená! :D Koruna se mi teda líbila daleko víc než Dcera :D
    ACOTAR je super, daleko víc jsem si tu sérii zamilovala až u druhého dílu :D A Colleen Hoover bych konečně taky mohla dát šanci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já jsem prostě tomu nemohla uvěřit, možná to bylo tím, že jsem si ji spojivala s někým jiným. Na druhý díl ACOTARU se chystám, ale zatím nevím, kdy bude čas, možná až o nějakých prázdninách. Hele já se na knihy Colleen Hoover taky chci lépe podívat, a proto využiji tu yoli slevu 1+1. :)

      Vymazat

Děkuji ti za komentář.