čtvrtek 28. září 2017

Knižní přírustky - letní prázdniny 2017


Ahoj!
Zase se ozývám po delší době, ale škola a práce to moc k sobě nejde a já většinou nestíhám nebo jsem unavená. Čtení popravdě také moc nedávám, ale až si zvyknu na nějaký systém vše bude lepší. :)
Za celé prázdniny jsem nahromadila 18 knih. Schválně jsem napsala nahromadila, protože některé jsem dostala atd. Zaprvé -  ano, vím je to hodně knih, ale já si vydělávám a nevím proč bych si za svoje vlastní vydělané peníze nemohla koupit to co chci. Konec řečí, jdeme na to...



První se podíváme na knihy, které jsem si koupila v Dubaji. V nějakém minulém článku jsem psala, že si udělám oživení vzpomínek z Dubaje pomocí článku, zatím nebyl čas a popravdě nevím, jestli bude. Pokud byste o něj měli vyloženě zájem, napište mi to do komentářů.
V Dubaji jsem si koupila celkem 6 knih.
Jediný hardback, protože tam byly strašně drahé, který jsem koupila je kniha Given to the Sea. Kniha mě stála něco okolo 77 Dhs. Doufám, že to bude něco na způsob Sirény od Kiery Cass, kterou miluji. Četli jste?
Kniha po které jsem také pokukovala v hardbacku, ale lepší je si koupit dvě knih v paperbacku než jednu jako hardback.  - Kája 2017 :D :D
Takže nakonec mám paperback. A knihou se stává Because you love to hate me. Vím o ní jen to, že je to povídková kniha, takže ji budu moci číst s dalšími knihami naráz a druhé co o ní vím, že na ní spolupracovali autoři známých knih s booktuberama. Musím přiznat, že zde hrál roli obal knihy, protože takhle zářivě růžovou knihu doma nemám.
Další výrazná kniha je When Dimple met Rishi, která se teď neskutečně hodí na podzim svou obálkou, ale příběhem už tolik ne. :D Takže očekávejte, že ji bude hodně vídat na fotkách na mém IG.
A poslední standalone kniha koupená v Dubaji je Magonia. Tuto knihu jsem si vůbec nechtěla koupit, nic jsem o ní nevěděla a ani mě nazaujala názvem, ale ta anotace! Absolutně jsem se do ní zamilovala, protože právě anotace mi evokuje Čáry života.
Anotace: Aza Rayová už od malička trpí záhadným onemocněním plic. Nemůže pořádně dýchat, mluvit, žít. Když na obloze zahlédne loď, považuje to její rodina za pouhý vedlejší účinek jejích léků. Aza si ale nemyslí, že by to byla jen halucinace. Slyšela, jak někdo z lodi volá její jméno. Uvěří jí jen Jason, kamarád, který vždy naslouchá a který je možná i víc než jen kamarád. Než si to Aza vůbec stihne uvědomit, stane se něco hrozného. Aza se ztratí z našeho světa…a objeví se v Magonii.
Nad mraky už není tou slabou dívkou se smrtí na jazyku. V Magonii se může poprvé zhluboka nadechnout. Zjistí, že má velkou moc a díky tomu pozná, že se blíží válka. Svět nahoře a svět dole spolu mají nevyřízené účty. Aza má v rukou osud celého lidstva – včetně mladíka, který ji miluje. Komu zachová věrnost?

Poslední je velmi známá duologie Six of Crows. Vím jak velký problém je sehnat tyto dvě knihy ve stejné velikosti v paperbacku a v Dubaji měli paperback prvního dílu v jedné velikosti a ten druhý díl ve dvou velikostech, samozřejmě že jsem si vybrala ten, který je stejný velikostí jako první díl. Ještě jsem ani jednu nečetla, protože mám rozečtenou Grishu a pořád se nemůžu rozhodnout jestli tuto sérii dočtu, protože první díl mě nijak extra neohromil a myslím si, že to problém Six of Crows nebude. Dneska jsem se konečně rozhoupala a objednala si druhý díl Grishi Siege and Storm, protože ten tyrkysový obal je NÁDHERNÝ!  

Při té příležitosti jsem si v Dubaji koupila 3 Funko pops, Jednou z nich je Carl na fotce výše. Druhé dvě absolutně neznám, ale koupila jsem si je, protože je chci předělat na Manon a Aelin. Zatím jsem v tom předělávání moc nepokročila, protože nemám bílý a žlutý sprej! Ach jo!


O prázdninách jsem si pořídila druhý díl ACOTARU. STÁLE JSEM HO NEPŘEČETLA! Jsem teprve na začátku, ale hlavní je teď pro mě dočíst třetí díl Alenky v Zombielandu. Když zmiňuji tu Alenku tak jsem si o prázdninách koupila první a druhý díl. Alice in Zombieland , Alice Through the Zombie Glass. Tuto sérii DOPORUČUJI! Udělám na ni recenzi, protože ta série za to stojí!
O prázdninách se také uskutečnil sraz, který pořádala Marky z blogu marky-books.blogspot.cz a tam se soutěžilo o spoustu skvělých knih a já jsem vyhrála knihu Dokonalý pár. Je to první díl z trilogie a sice je to už starší kniha, ale v Americe na ní pořád slyším samé chvály, zatímco u nás nic. Doufám, že bude dobrá, protože anotací bych ji připodobnila k Deliriu a na tu jsem slyšela velmi dobré ohlasy. :) Četli jste?
Pokud dobře počítáte, tak jste si mohli všimnout, že na hlavní fotce je knih jenom 17 a ne 18, jak vám tvrdím. To je z důvodu, že jednu knihu jsem přečetla jako eknihu. Urban Games kniha od českého autora. Připodobňovaná k Hunger Games, ovšem tady oproti Hunger Games je lepší příběh a styl psaní a i spousta vypravěčů. Postavy v knize nic moc, ty se HG opravdu nevyrovnají.
Tento měsíc jsem završila sérii Nocte koupí posledního dílu Lux. Počkejte si na recenzi, protože u ní opravdu budu křičet a trhat si vlasy z hlavy! No, uvidíte...


Tento článek jsem opravdu nevychytala, protože spoustu knih, které jsem si koupila nemám nafocené ze přední strany, nebo hůř vůbec. Ups. Jako třeba knihu The Girl of Fire and Thorns. Nebudu vám lhát, v tomto případě jsem si ji koupila, kvůli tomu názvu, který mi dost připomíná ACOTAR. Na moje ospravedlnění musím dodat, že jsem o ní slyšela básnit jednu americkou youtuberku. Na knížku se těším, ale protože je to opět trilogie a já mám rozečtených sérií snad milion, čekám až jich pár toho seznamu vypadne a pak se na ni vrhnu. :)
Při objednávce knihy The Girl of Fire and Thorns jsem si objednala také první díl trilogie. Uhádnete kterou knihu jsem si to objednala? Nedávno vyšla i u nás, má nádhernou obálku a vyšla u CooBoo.......... Snow like Ashes. Knížka, která nalákala čtenáře na to, že je připodobňovávána k ToG sérii. Už jsem ji přečetla a ne! Postavy nic moc. Hlavní hrdinka je skutečně podobná chování Celaeně, ale jinak nic. Děj je obyčejný, ničím výjimečný není. Také na ni bude recenze.


Další knížka, kterou jsem za boha nemohla najít na žádné fotce v počítači, ale na mém IG určitě bude. Najdete mě tam jako @carolineandherbooks.
Koruna.....Dceru jsem přečetla na začátku prázdnin a tou dobou jsem byla u babičky na chatě bez wifiny a nemohla si objednat Korunu. Ty knihy s vašimi emocemi vážně zatancujou! Musela jsem počkat další týden, než jsem si ji mohla objednat a další týden než přišla. Prostě hrůza! Ale jo přišla a já vše odložila a přečetla ji za den.
O Možná jednou jste už určitě slyšeli ode všech, ale asi byste nevěřili, že o ní uslyšíte i ode mě, protože já na romantické knihy nejsem, navíc ta obálka. Fujky! Jenže tahle knížka si mě získala hudbou. Doslova! K této knížce jsou udělané písničky a to by bylo, aby já takový hudební typ si ji neobjednala. No, samozřejmě objednala! :D V angličtině ke knize autorka vydala i novelu o Warrenovi, který je absolutně moje nejoblíbenější postava z obou knih. Promiň, Ridgei. Kniha má název Maybe Not. Má jenom něco přes 100 stran a seženete ji na BD do 200Kč. ( Pokud si dobře pamatuji. :D )

A kniha kterou jsem si nechala na konec je speciální a to tím, že je podepsaná samotnou autorkou. Také je to trilogie, (nebo možná má i víc knih :D) proto ji také stále ukládám do postranní, ale je to kniha od výborné autorky, která má opravdu specifický styl psaní, až bych řekla slangový. Je to Firstlife od Geny Showalter, autorky White Rabbit Chronicles.
Tuto podepsanou kopii, seženete na Book Depository a stačí, když do vyhledávače napíšete ,,Signed edition" a vyjedou vám všechny podepsané knihy. Myslím, že je tam i podepsaný díl ze série Jsem roztříštěná. Neváhejte a objednejte ihned! ( Ano, zním jako nějaká reklama, ale vážně neváhejte, kdo by nechtěl mít podepsanou knihy od amerických autorů. ) Tuším, že tam najdete i podepsané kniha od Patricka Nesse.
Kolik podepsaných knih vlastníte? :)
Kolik máte rozečtených sérií? :)

Uf! To byl knižní nářez. :D
Ještě by mě zajímalo, jak jste na tom s přípravami na Humbook vy? Já špatně. S sebou beru Oko za Oko, RoseBlood a oba díly Univerzity výjimečných, z toho jsem přečetla jenom ty univerzity. Doufám, že do Humbooku stihnu jednu z těch dvou přečíst. Pro kterou hlasujete vy? RoseBlood nebo Oko za Oko?
Ještě bych od vás zkušenějších potřebovala poradit. Předobjednala jsem si z BD They Both Die at The End a kniha už dávno vyšla, ale stále mi nepřišla. Psala jsem jim a oni se mi omluvili, že mají s nějaké problémy, a že mi ji pošlou co nejdříve to bude možné. Jenže to mě nezajímá! Já si nedělala předobjednávku jako blázen, abych ji dostala o měsíc později! Měl už někdo taky takový problém? Poradíte mi co mám dělat?
Mějte se hezky a z BD si nic NE-předobjednávejte!
Vaše Carol. :)

2 komentáře:

  1. Páni, tak to byl mega dlouhý článek :D Už si ani nepamatuji, jaké knihy si pořídila :D Jinak máš moc hezké fotky :) Trilogii Dokonalý pár mám doma a četla jsem ji už v předešlých letech a opravdu se mi líbila. Ale Míše z Radši knihu se vůbec nelíbila a poslala ji dál. Snad se tobě líbit bude :) A co se týče sérií a trilogií, mám jich také rozečteno strašně moc a nevím co číst dřív. Ještě k tomu pořád nové vycházejí, takže je to čím dál tím horší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji a děkuji, že si článek přečetla. Aspoň, že v těch mnoha rozečtených sérií nejsem sama. :D

      Vymazat

Děkuji ti za komentář.