neděle 10. září 2017

Přečteno - srpen 2017


Ahojky!
Tak co? Jak začal váš první školní týden?
Já jsem nastoupila na gymnázium a první týden jsme strávili ve Slapech na adaptačním kurzu. Je to pro mě velká změna být ve třídě s velmi, opakuji s velmi chytrými lidmi. Jeden kluk od nás mluví plynule česky(logicky), anglicky, španělsky a francouzsky! Jsem z třídy celkově nadšená, i když některé spolužačky si pořád nepamatují mé jméno a nepřipadají mi moc kamarádské. :( Včera jsem zažila i své první taneční a také jsem si to moc užila. Poslední dobou mám pocit, že se měním z egoistické společenské holky do šedé myšky. I přes tuto změnu jsem taneční zvládla. Je úžasné, že poprvé se před třídou nestydím tolik, jako před tou starou. Všichni se navzájem podporujeme a věříme v sebe a tak to má být. Uvidíme jak se mi na gymplu bude líbit po prvním učícím se týdnu. :D


Už jsem se vykecala dost a přejdu už ke knižnímu tématu. Jak jste si mohli všimnou, nestíhám! Proto nákupy knih za červenec a srpen vyjdou později a vyjdou najednou jako jeden článek. Možná bude trochu delší, ale budiž. Určitě až bude čas plánuji napsat článek o Dubaji, nejenom pro sebe na památku, ale i jako rady pro vás a tak. Myslím si, že by vás to mohlo zajímat. Navíc mám ještě spooooustu fotek, které vám chci ukázat. Plánuji i udělat neknižní článek o nové třídě, protože jak jsem již řekla, zatím z nás jako kolektivu mám velmi dobrý pocit.
Až se bude blížit Humbook plánuji si udělat nějaký program, abych nejlépe vše stihla. V něm bych vám napsala: na koho se těším, co si plánuji koupit, na jaký workshop se chystám atd.
Dneska mířím na sraz, který uspořádala Radši knihu. O tom také plánuji udělat článek.
Tak snad jsem se vykecala dost a jedem na přečteno...


V srpnu jsem přečetla 5 knih. První jsem začala s bichlí Královnou stínů. Už teď mám předobjednaný pátý díl! Mezi třetím a čtvrtým dílem jsem udělala velkou obrovskou pauzu a tou dobou zapomněla, jak moc miluji svět Skleněného trůnu a všechny postavy. Dokonce jeden čas jsem plánovala, že sérii ani nedočtu! Jsem ráda, že jsem se rozhoupala a přečetla ji, protože to byla BOMBA! Já jako největší odpůrce Rowana jsem se konečně smířila s tím, že se Aelin k Chaolovi nevrátí!
Tento díl na mě působil všemi emocemi, jak pláčem ( Ooo Same!) Tak radostí, prostě vším! Líbí se mi, jak Aelin dokáže do detailu vymyslet geniální plán! To je něco co já miluju jak ve filmech, tak v knihách. Absolutně se mi líbil psychický boj mezi Rowanem a Aedionem. Hodně jsem si v tomto díle oblíbila Lysandru! Navíc já už ji mám spojenou s jednou hodně blízkou osobou Aelin, tak doufám, že budou spolu! Manon zářila jako vždy a chudák Dorian, ten celý příběh promluvil jen párkrát. A to jsem se na něj tolik těšila! Kniha sršela vtipem a zvraty! Jednu chvíli si říkáte: "A je to v kelu!" a najednou je vše jinak a vy koukáte, jako kdybyste vypadli z hnízda! Přes všechny tyto positiva, mi tam chyběla nějaká ta jiskřička. Nevím jestli to je tím, jak knihu všichni vyzdvihovali do vzduchu, nebo že jsem čekala na zázrak. BTW jsem jediná, kdo pořád čeká až Sam vstane z mrtvých? Vím, je to nemožné, ale dokážete si představit, jak by zamával s celým příběhem??? :O
Tato bichlička má 650 stran a hodnotila jsem ji 90-95%

Po Královně jsem vůbec nevěděla co s životem, natož co číst dál. Padla volba na knihu, která je připodobňovaná k Sarah J. Maas a je to.... už tušíte?.................................... Snow like Ashes od Sara Raasch. Ano, knížka mi hodně připomínala Skleněný trůn a Dvůr trnů a růží. Zkráceně: Hlavní hrdinka je super, trochu předvídatelná zápletka. Mather mě vůbec neoslnil ani nebavil nebavil. Zhruba do půlky jsem si myslela, že knihu odložím, některé pasáže mi přišly úplně absurdní, takové jako kdyby to autorka hlavním hrdinům zlehčovala. Od té půlky, tam přišlo takové jedno menší překvapení, ale mě zcela dostalo a pak už jsem jela a kniha mě bavila. Druhý díl nevím jestli si nutně potřebuji přečíst, ale uvidím.
Počet stran: 416
Hodnocení: 85%
Btw je neskutečné fotogenická. :)

No a po dočtení Snow like Ashes mi z Book Depository přišel druhý díl k mé momentálně jedné z nejoblíbenějších sérii White Rabbit Chrinicles: Alice Through The Zombie Glass! Pokud jste nečetli první díl, brzy na něj čekejte recenzi, ale teď vám říkám, pokud jste milovník zombií a romantiky a bad boyů, je to něco pro vás! Nečekejte retelling na Alenku v říši divů. To vážně NE! Pokud chcete vědět něco víc o mém názoru na ni počkejte si na recenzi. Druhý díl je dějově slabší, ale za to co autorka udělala hlavní hrdince, takhle ji "zkazit" to se moc často v knihách nevídá!
Počet stran: 476
Hodnocení: 100%

Před nedávnem jsem přečetla první knihu od Colleen Hoover a hned jsem ji propadla, proto jsem si ještě ten den koupila na BD novelku k této knize a to...... Maybe Not! Příběh se odehrává před Maybe Someday(Možná jednou) a zároveň jde chvíli součastně!  Kniha je o Warrenovi a Bridgette, jak se dali dohromady atd. Je v něm o 100000% procent více sexu než v Možná jednou, ale vůbec mi to nevadilo! Postavy jsem si oblíbila více jak v Možná jednou. Shrnu to, pokud se vám hodně líbilo Možná jednou a zamilovali jste si Warrena, tak jděte do toho!
Počet stran: 120
Hodnocení: 100%
A přejdu k poslední knize tohoto měsíce, ke které jsem se dostala náhodou a vůbec není na fotce, protože ji mám jako e-knihu. Možná víte, že pracuji v Dobrovským a naše vedoucí je skvělá! Půjčila mi ukázku asi 40stránkovou na knihu Urban Games. Kniha si mě natolik získala, že jsem odložila aktuálně čtenou knihu a hned si tuto koupila a začala ji číst. Konec mě trošičku zklamal. Pokud si myslíte, že Hunger Games jsou kruté, to jste ještě nečetli Urban Games! Protože to je teprve maso! Tady se trpí, nezabíjí! Strašně ráda bych, aby vyšel další díl, protože jak je v knize naznačeno, i přes to, že je to neskutečné týrání lidí, tak to má vysokou sledovanost! Hlavní postava v knize vlastně není. Příběh je vyprávěn z pohledů většiny hráčů a ti se mi zezačátku pletli. Knížka je napsaná jednoduchým, ale zároveň poutavým stylem a vy tím s hrdiny trpíte.
Počet stran: 273
Hodnocení: 90%
Doufám, že se vám článek líbil a že ho okomentujete a nějakou z výše uvedených knih si přečtete.
Mějte se hezky. :)
Vaše Carol. :*

4 komentáře:

  1. Na Sarah J. Maas se chystám už delší dobu, ale ještě jsem se k ní nějak nedopracovala. Ukamenuj mě :D Urban Games znějí zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak šup šup na Sarah J. Maas!!! Je to výborná autorka. Nedá se nemilovat! Jo Urban Gamed jsou boží!!

      Vymazat
  2. Máš vážně krásné fotky! :)
    Já zrovna od Sary čtu Dědičku ohně, a i když jsem zatím jen na padesáté straně, už teď jsem nadšená a zatím se mi čte nejlépe ze všech dílů. Na Snow like ashes se také chystám, tak snad to nebude tak špatné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :)
      Tak to mě Dědička úplně nechytla, takže věřím, že z Královny budeš unešená. Snow like Ashes byl pro mě průměr.

      Vymazat

Děkuji ti za komentář.