čtvrtek 2. listopadu 2017

Humbook 2017 - fotočlánek

Ahojky!
Na internetu těchto článků najdete tunu a to nemluvím o videích, takže jsem se rozhodla udělat fotočlánek. Je mi jasné, že jste už nějaký článek o Humbooku četli a už víte co od toho očekávat. Takže bych vám ráda ukázala fotky, které jsme pořídila já.













Věřím, že tento článek nebyl úplně nějak přínosný, ale já jsme si potřebovala udělat nějakou vzpomínku. Pokud chcete vidět více fotek. Najdete je na mém instagramu @coralineandherbooks
Moc děkuji všem, které vidíte na fotkách, ale i těm, kteří na fotkách nejsou. A na závěr rady pro příští Humbook, aneb co se mi nelíbilo na letošním Humbooku:
  • více  jídla
  • více prostoru
  • více záložek
  • více prodávajících míst s knihami
  • více trpělivých lidí u Instagrafu
  • klimatizaci (větrák)
To je vše. Určitě mi napište váš názor na Humbook do komentářů. Klidně mi dole hoďte i odkaz na váš článek na blogu.
Vaše (pozor změna) Koralina :)

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se na některých fotkách objevuji :D :D Moc jsem si to s vámi užila, Káji. Snad zase příští rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Na příští rok snad už budou větší prostory a my se budeme moc pohybovat ještě ve větší skupince. :)

      Vymazat

Děkuji ti za komentář.